05.08d. - Švč. Mergelė Marija Gražiosios Meilės Motina


EGO MATER PULCHRAE DILECTIONIS,

ET TIMORIS, ET AGNITIONIS, ET SANCTAE SPEI.

(„Aš motina gražiosios meilės ir baimės, pažinimo ir šventos vilties.“)


Išaugau kaip kedras Libane,
lyg kiparisas ant Hermono kalno.
Išaugau kaip palmė En-Gedyje,
lyg oleandrų krūmai Jeriche;
kaip dailus alyvmedis lygumoje,
išaugau lyg platanas prie vandens.
Kvepėjau kaip cinamonas ar sotvaras
ir lyg rinktinė mira skleidžiau savo malonų kvapą;
kaip galbanas, onychai ir mastikmedžio derva –
tarsi smilkalų kvapas Padangtėje.
Skleidžiau savo šakas kaip terebintas,
taip garbingos ir dailios yra mano šakos.
Kraunu dailius pumpurus kaip vynmedis,
ir mano žiedai duoda garbingų ir gausių vaisių.
Aš esu Motina Gražios Meilės ir baimės, pažinimo ir šventos vilties
būdama amžina, esu duota visiems savo vaikams –
tiems, kurie yra jo paskirti.
Ateikite pas mane visi, kurie manęs trokštate,
valgykite iki soties mano vaisių.
Atsiminti mane yra saldžiau už medų,
geriau turėti mane, negu medaus korį.
Kas mane valgo, labiau manęs alksta,
kas mane geria, labiau manęs trokšta.
Kas manęs klauso, niekais nenueis,
kas elgiasi, kaip aš liepiu, niekad nenusidės“.


(Sir 24, 14 - 22)

Komentarai